مهندس حسینی مسئولیتی در موسسات دیگر ندارد

مهندس حسینی مسئولیتی در موسسات دیگر ندارد

مهندس حسینی مسئولیتی در موسسات دیگر ندارد . مسئول دفتر مهندس سید مهدی حسینی با اشاره به اینکه ایشان به جز سمت هایی که در رزومه ایشان ذکر شده است ، در هیچ موسسه دیگری فعالیت ندارند، گفت که آقای مهندس در چندین مصاحبه هم از کلیه موسسات و مجموعه های دیگر تبری جسته و اعلام نموده است که نه آن ها را به رسمیت می شناسد و نه در آن ها فعالیتی دارد.

مسئول دفتر مهندس حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صلح ، با اشاره به این مطالب افزود : مهندس حسینی در حال حاضر بیشتر زمان و وقت خود را معطوف به موسسه بین المللی صلح و دوستی نموده اند. بخشی دیگر از زمان ایشان هم صرف خبرگزاری بین المللی صلح می گردد.

او افزود: با اینکه ایشان در هیات رئیسه موسسه علمی آموزشی تدبیر فردا و همچنین هیات مدیره های مجموعه تدبیر و فناوری اطلاعات فاوا حضور دارند ، اما به دلیل تراکم کاری نمی توانند در جلسات آن ها شرکت نمایند.

مسئول دفتر مهندس حسینی تاکید کرد: مهندس حسینی در مدت کوتاهی با برخی مجموعه ها و موسسات همکاری داشته اند اما از تمام مسئولیت ها در آن مجموعه ها استعفا داده اند و به هیچ عنوان با هیچ مجموعه و موسسه دیگری به غیر از آنچه در بالا اشاره شد ، همکاری ندارند. بخش حقوقی ما نیز در زمینه پیگرد قانونی برخی از افراد که به شایعه پراکنی و اقدامات خلاف قانون می پردازند ، در حال انجام کارهای قانونی می باشند. البته بارها به آقای مهندس گفته ایم که پیگیری نمایند ، اما ایشان گفته اند به خدا واگذار نمایید و این آیه را برای ما تلاوت نموده اند که فِی قُلُوبِهِم مَّرَض‌ٌ فَزَادَهُم‌ُ اللَّه‌ُ مَرَضًا وَ لَهُم‌ْ عَذَاب‌ٌ أَلِیم‌ُ بِمَا کَانُواْ یَکْذِبُون‌َ.

مسئول روابط عمومی دفتر مهندس سید مهدی حسینی